tirsdag den 12. november 2013

Men her er fanderme koldt!

Jeg er hjemme igen.
Fra en usandsynligt dejlig ferie.

Og sørnsme, om Verden ikke står endnu!

Og man kunne da godt være blevet helt i tvivl, når man formastede sig til at lægge vejen forbi formiddagsbladenes online udgaver.
Man kunne være blevet efterladt med det indtryk, at sagaen om
'Allan Simonsen møder Vild med Dans'
kunne hænde at forårsage en implosion, der således ville efterlade mig statsløs, i en føderation, der kun har en anelse rarere immigrationsregler, end min tidligere hjemstavn, Danmark.

Men sådan gik det gudskelov ikke.

At komme hjem stinker ikke så vildt, som jeg havde frygtet. 
Jeg er ikke blevet ramt af post-ferie-depression. 

Ja, jeg er da godt nok lidt modløs ved tanken om, at alt fra min kuffert, skal ud af min kuffert, og ind på mit i forvejen proppede habitat.
Men det er jo et luksusproblem!

Jeg vil gerne fortælle mere, men det bliver en anden dag.

Jeg ville bare lige sige tuttelu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar