torsdag den 17. maj 2012

Hvad tænker du - mangler der en enkel ( )?

Det der med at skrive blog… det har været både lettere og sværere end jeg havde forventet.
(Flot, én linje inde i indlægget, og jeg har allerede modsagt mig selv i en mildest talt åndsvag sætning)

Egentlig havde jeg regnet med, at denne blog på nuværende tidspunkt ville indeholde 1½ indlæg (og 40 i papirkurven) og have ca. 3 sidevisninger.
Og at jeg ville have flået halvdelen af mit hår af (hvilket ville have været en skam, for jeg har sgu' ret lækkert hår), og ikke bare opgivet at skrive men også at læse. Af ren jalousi mod forfatterne (skal udtales på en frådende Gollum-måde).

Og sådan er det jo ikke gået :-) :-) :-) :-) :-)
(Smileys får ikke den credit de fortjener)

Hey, jeg siger ikke, at alt der popper op på denne virtuelle matrikel er gudsinspireret, men noget af det er jeg svært tilfreds med.

Og der er sket præcis så lidt i mit liv, at jeg har været tvunget til at (forsøge at) være kreativ.

Således har det været let.

Men. Det passer jo ikke helt, at der ikke er sket noget i mit liv. Selvfølgelig ikke, der er sket både stort og småt, tøj er blevet vasket, en masse gamle venner er blevet mødtes med, forberedelser til forestående USA tur er gået ind (woop woop).

Der er også sket det, at jeg for alvor har fået nok af en håndfuld personager i mit liv. Sådan FOR REAL nok.
(Nej, det er ikke dig, Mutti)
Og jeg har fået nok af mig selv (warning: selvhævdelse vil forekomme  i de næste linjer), nok af at FUCKING HOLDE MIG PÅ MIN SIDE AF BORDET, og samtidig bare være SÅ FUCKING PISSE MODEN omkring alt der bliver smidt i hovedet på mig. Af at undskylde og blive mødt med et "hm". Hm? Are you kidding me???

Men ser I, jeg har lavet den her aftale med mig selv om, at jeg så vidt muligt skal undgå at udstille nogen her. Ud over mig selv. Og Claus Hjort, turen skal også nok komme til dig.

Så jeg kan altså ikke skrive om noget af det, der - desværre - pt. fylder lige vel meget i mit liv.

For det vil jo ikke være fair, vel? Og der er jo to sider af en sag og jeg ville jo heller ikke selv synes at det var rart og bvvvaadddrrrrhhhhh…

Hold nu kæft, hvor er jeg ved at brække mig over mig selv sommetider.

Så hvad fanden er pointen med dette indlæg af tvivlsom kvalitet?

Det er vel at udstille mig selv som den svagpisser jeg (også) er.
Måske er det ved at være tid til at jeg erhverver mig et par nosser. Evt. stiller  mig foran spejlet og øver mig i at sige "så luk dog spalten, møgfisse", mens jeg krakelerer glasset med mit polar-blik.

Lyder det som en god plan? Dét tror jeg nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar