tirsdag den 8. maj 2012

Ssshhh, vi leger, at det er søndag.


Så er det sjovt nok blevet mandag igen. Faktisk er det blevet tirsdag, men da jeg i går var i hi hos familien, er tirsdag i denne uge udnævnt til mandag.
Ligesom sidste uge, har jeg masser af mandags intentioner, men absolut zero lyst til at føre dem ud i livet.
Nej, jeg har ikke muget hytten ud siden hin indlæg Hva' så nu? , nej, jeg er ikke blevet guddommeligt inspireret, så jeg kan sidde og hamre fantastiske fortællinger i tastaturet timer i streg.
Til gengæld har jeg drukket for meget kaffe og ikke nok vand, så mit hoved gør sgu' lidt ondt , og så kan man jo ikke sådan bare kaste sig over noget produktivt.

Til gengæld kan man nyde en ny opdagelse,  som man har gjort.
Når jeg tager på opdagelsesrejse er det ofte i musikken - jeg elsker at opdage nye toner, nye bands.
Denne gang er det bandet The Jezabels.


Jeg tror, jeg vil bruge lidt tid med dem. Bare ind til frokost.
Så må vi se, om jeg rykker derefter.

Nok ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar